Kolejny wystawca - Social Wi-Fi | Mazury HoReCa | 13-14 maja 2016

Kolejny wystawca – Social Wi-Fi | Mazury HoReCa | 13-14 maja 2016

Social WiFi to spółka założona przez Artura Racickiego i Tomasza Wysockiego. Usługa Social WiFi dostarcza platformę Wi-Fi marketingu, która wykorzystywana jest w sektorach retail, HoReCa, jak również podczas eventów indoor-outdoor i akcji specjalnych. Spółka została wyróżniona przez dziennik „Rzeczpospolita” i wiceminister Jadwigę Emilewicz jako Orzeł innowacji w kategorii Top 5 najbardziej innowacyjnych start-upów 2015. W maju 2015 r. w Social WiFi zainwestował Rafał Brzoska, twórca Paczkomatów.
 
Innowacyjne narzędzie analityczno-marketingowe Social WiFi umożliwia identyfikację klientów i dalszą z nimi interakcję m.in.: przez wyświetlanie komunikatów w czasie rzeczywistym, wysyłkę e-mailingów, zbieranie opinii za pomocą sytemu pięciu gwiazdek. Platforma pozwala właścicielom centrów handlowych, sklepów, hoteli i obiektów gastronomicznych identyfikować klienta, analizować jego doświadczenia, prowadzić dwukierunkową komunikację i poprawiać usługę tak, żeby klienci chętniej wracali i przynosił większe zyski. Social WiFi jest zintegrowane m.in.: z SALESmanago, FreshMailem, TripAdvisorem, Amazonem i Facebookiem.
 
Platforma Social WiFi obecna jest na wielu rynkach, np. w Niemczech, USA, Rosji, Arabii Saudyjskiej, Kenii. Do klientów należy m.in. sieć restauracji Sphinx – jedna z największych sieci restauracji casual dining w Europie. Narzędzie skierowane jest do sektorów: HoReCa (hotele, restauracje, kawiarnie), retail (centra handlowe, sklepy detaliczne), event, a także do uczelni i miast.
 
Obecnie działalność całego zespołu skoncentrowana jest na budowie sieci dystrybutorów i dalszej ekspansji na rynki zagraniczne.